Härligt


angelica blick

Jag påminns hela tiden om vädret i stockholm. 28 grader och strålande sol. Här är det just nu 5 grader och regnet öser ner som aldrig förr. Kan inte riktigt påstå att jag mår bra av det. Men förhoppningsvis är det fortfarande fint väder från torsdag till söndag då jag tar flyget ner till stockholm för att tävla sm i norrköping. Spricker nästan så kul det ska bli. 
Tänk att kunna gå runt i min långa svarta klänning, mina shorts, gladiatorsalndaler. Åhh så fint det kommer vara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa upp den svarta långklänningen och skriva vart den kommer ifrån osvosv :)

2011-05-31 @ 18:29:26
Postat av: Sigrid

Men stockholmarna ska få se! Det kommer ju nämligen i genomsnitt två högtryck innan midsommar, och desto senare högtrycket kommer, desto varmare blir det ju. Jag kan gärna stå ut med lite lågtryck nu för att få ett två asköna högtryck på sommarlovet! :)))

2011-05-31 @ 18:49:00
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback