ja, vad ska man säga

Livet i antnäs fortsätter, solen skiner och jag saknar redan bergnäset. Jag har ebba här, men ikväll ska Ebba bort och jag blir själv här ute (jag förstår nu hur du känner ibland Ebba, man måste uppleva det själv innan man kan säga nåt). Istället sitter jag och stalkar folk. På blandannat facebook, google och eniro, börjar bli lite smått rädd för mig själv, obehagligt att göra det, men har inget bättre för mig.

Då och då träffar jag på en av männen från luleå hamn (praoen) som bor här i byn. Det börjar också bli lite jobbigt då jag går förbi hans hus för att ta mig till Ebba, Ica, dagiset, skogen, ja allt. Han måste alltså tro att jag följer efter han, senast idag var jag ute och gick med hunden, paserade hans hus och kollade lite mot det (jag vet ju ändå att han bor där så då kollar man). Såg att hans bil var borta (ja, anledningen till att jag vet vad han har för bil är för att den är ny och det var en massa prat om den på jobbet). Pustade ut en sekund då jag fattade att han inte skulle se mig. Gick en bit ner på gatan, ser en svart bil komma mot mig, ser märket, en BMW, helvete. Log lite halft och kollade till största del på hunden.

Föresten så kör jag med youtube här när jag ska lyssna på musik, det funkar ju också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback