Näst sista dagen

Tjenar tjenare.
Tänkte köra igenom min dag (som i alla andra inlägg, snabbt ska det då gå i alla fall, ska sova nu!)
Vaknade trött som en gris. Duschade och åt, tog mig till jobbet, sa hej till gubbarna och åkte till uddebo, hade det lagomt kul med människorna där, skottade torkad klägig olja. Åt min efterlängtade lunch, och glassade lite extra där i solen på en bänk vid vattnet. Sista timmarna stod jag i verkstaden och kollade på när dom lyfte en motor, låter inte så spännande va? MEN det var det!

Åkte hem och började stressa som en gris, bakade 40 muffins, städade rummet, packade en väska, bytte om och gjorde mig fin, och ungefär allt på samma gång. Åkte och dansade, vart sugen på glass som en gris (idag gillar jag grisar, undra vad det kan vara imorgon? Kossor?) så jag åkte till max med theres. Väl där så satte hon sig i mitt knä i väntan på denna glass. Då kommer en man i 35 års åldern fram till oss och frågar om vi älskar varandra... ja sociala människor finns det allt för lite av, cool person det där.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback