Utan kläder i regn

Idag tar jag fram min effektiva sida. (lyckligtvis har jag också en sån). Ska skriva klart allt till redovisningen imorgon och fixa med bilder. Börja funderar på teknik jobbet som jag pratade om igår, om jag hinner med det. Vilket jag troligtvis inte kommer göra, men ändå känns det bara bättre om jag säger att jag ska tänka lite på det. Och tyska glosorna får jag inte glömma.

Ska även ta fram min hurtiga sida. Efter middagen blir det en jogging tur med ebba runt byn och sen dans träning på det!
(Egentligen vet jag inte hur mycket träning jag kommer få då mormor och morfar har en godisskål framme dygnet runt... fast jag äter ju inte ur den, nej nej).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback