Hej

Hemkommen från skolan, slutar tre på fredagar. Lite drygt kan jag tycka, men sista lektionen på 80 minuter funkar ganska bra då jag har foto. Så idag har jag planerat ett projekt som jag hoppas kommer bli bra i slutet.

Min helg är också rätt planerad. Ikväll ska jag bort, imorgon ska jag spendera en hel dag med Tove och äta kladdkaka, gilla! Kvällen spenderar jag på bowlingbanan med massa härliga människor. Söndagen ägnar jag några timmar tidigt på morgonen till mitt foto projekt och resten av dagen ska jag plugga och träna. Förhoppningsvis är helgen lång.

Nu ska jag fundera vidare på att göra en ny blogg. Är less på min, både namnet, alla inlägg, det känns inte riktigt som jag på nåt sätt. Slarviga inlägg när jag egentligen skulle vilja göra alla med kärlek. Halv bra bilder när jag egentligen skulle vilja att alla var fotade med perfektion osv. Så vi får se hur det bli. Men hur det än blir så meddelar jag er det.

Kommentarer
Postat av: tove

i have something to confess.... jag har inte gjort någon kladdkaka ;) men vi kan göra en! :)

2011-09-30 @ 19:06:40
URL: http://tovesoderberg.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Tycker du att det är okej att bli mamma/pappa vid ung ålder, eller anser du att det finns en form av åldersgräns för när man är redo att bli förälder? :) Läs mitt inlägg och lämna en kommentar om just DINA åsikter;



http://sstille.blogg.se/2011/october/finns-det-en-hemlig-aldersgrans-for-att-bli-f.html#comment

2011-10-02 @ 11:35:33
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback