Morgon

Om jag har svårt att bestämma mig vad jag ska göra idag alltså. Jag vet att jag måste hinna med båda sakerna, men ena saken är såå mycket mer lockande. Se VM i dans och plugga. Vad tror ni jag vill göra, och det kommer jag också göra... Hallå, det är ju mina homies som ska tävla, på vm! Hur coolt? Nee det missar jag bara inte. Sen kommer nästa problem, tävlingen håller på hela dagen, när ska jag kunna slita mig från skärmen?

Ojojoj det här tycker jag hör till kategorin i-lands problem. Haha!

Kommentarer
Postat av: tove

men kolla när dina kompisar dansar och sen kan du plugga ett tag och sen kolla igen? :D

2011-09-24 @ 10:47:05
URL: http://tovesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback