1,2,3

Om jag vart ledsen idag alltså. Man vaknar upp med strålande sol och tror att det ska bli en varm fin dag. Men det hela slutar med regn. Hur kul är det? Åkte i alla fall till Theres efter skolan och muntrade upp mig. Packade ner en massa saker i lådor och åt mat. Sen var det träning. Och ja, det vart en slö träning. Gjorde inte mycket mer än att hoppa runt och se galen ut. Efter 15 år har jag nu förstått varför folk tycker jag är konstig. Höhö...

Nu ska jag äta lite äpple (tankten var att jag skulle hinna plugga nåt. Ångesten infär tyskan har börjat komma nu). Men det får bli imorgon då jag troligtvis inte ska göra nåt annat än att just plugga och städa. Kul dag imorgon alltså, längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback