Hallojjj

Han med en sväng på stan innan jag tog bussen hem idag. Och jag fick med mig en hel hög fina saker, som faktiskt behövdes... eller? nje.. kanske lite nödvändigt i alla fall. (Min bikini kom även idag, micket roligt).

Tänkte egentligen bara skriva detta inlägg för att berätta hur stresad jag är. Och jag borde ligga och sova nu, men istället så skriver jag ett inlägg... inte så bra. Ska upp 04:45 imorgon, duscha, packa klart, göra matback, klä mig, och ja all skit som man gör på morgonen. Åka till jobbet (låter mycket coolare än att säga praoen), vara där och förhoppningsvis köra traktor, skynda mig till stan, lämna tillbaka ett par shorts jag köpte idag (sadface), skynda hem med en buss, kolla så jag har med allt, ta på mig mjukisar och åka till bussen. Först DÅ kan jag pusta ut och mysa med Theres. Nordiska mästerskapen i helgen i enköping. Blir naaajs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ta några djupa andetag så löser sig nog stressen. Lycka till i Enköping! Jag håller tummarna <3

2011-04-29 @ 19:22:39
URL: http://jojomunkis.blogg.se/
Postat av: ebba

jag tycker om dig med, väldigt mycke !<3

2011-05-01 @ 14:13:02
URL: http://eebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback