puss

Fredag igår, sista skoladagen före lovet, alla var glada, jag var glad. Fick ett påskägg av Manda (tack så mycket!) Jag vart gladare av lite godis, hade engelska förhör, det kändes bra. Hade en rolig vikare. Han (vikarien) klappade händerna och sa bra jobbat, när Alexander föll...

Efter skolan cyklade jag in till stan för första gången för iår, åt även årets första mjukglass med theres. Påskpyntade hennes lägenhet och cyklade hem. Åt middag, tog cykeln för andra gången denna dag och for till konsum, inhandlade 4 munkar och åkte till manda. Åkte hem på natten nån gång, satt vi datorn och ritade lite omvartannat till klockan var kanske 1, då orkade jag inge mer. Vilken fin dag det var igår ♥

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

God kväll! =)



Är du fantasifull? :)

Det är så att jag nyss gjorde en ascool drink, men som jag dock inte kan komma på ett flashigt namn på, kanske har du något förslag :)?



PUSS & KRAM

2011-04-16 @ 21:06:05
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Fin blogg :) allt bra?

2011-04-16 @ 22:34:34
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback