Andra dagen

Sådär, jeansen är på (för första gången i sommar har jag riktiga jeans på mig. Stela ben?) och en stor skön stickad tröja. Slipper ju frysa i alla fall. Tänkte ta min kavaj, men ikket, kunde inte röra mig. Så då vet ni det.

Tove rullar in på gården snart, då cyklar vi mot stan för en andra dag på kalaset och Håkan Hellström. Och jag kommer inte kunna sjunga med... Tove gjorde en lista åt mig förra veckan med dom bästa låtarna för att jag skulle ha nån chans att sjunga med, men ikket där heller. Har inte gjort min läxa kan man säga. Så jag får stå tyst och dansa lite istället. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: tove

ajjabajja jennie maria löfgren! Slarvat med läxan ser jag! Ser inte alls bra ut! haha nää, men det gick ju bra ändå! :)

2011-08-06 @ 02:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback