Det här är jag i 10 meningar

-Dag 1.


Jag fullkomligt älskar mat.
Jag tycker om skolan och gillar känslan av när man gjort ett slitsamt arbe och det lönade sig.
Jag har nån form av stark fobi för magsjuka och direkt nån säger att den mår illa så blir jag helt till mig.
Jag tycker om Erns kirchsteiger. Sån skön människa!
Jag älskar serier som Hard times of rj berger, my life as liz, jersey shore, blue mountain state, the city och the hills. (Mtv med andra ord kanske).
Jag älskar att lyssna på Brett dennens musik.
Jag dansar hela tiden.
Jag har lätt att bli ett såklallat "galet fan" (okej, galet kanske är fel ord). Haft en twilight period som jag inte ens orkat tänka tillbaka på. Harry potter perioden kommer nog aldrig ta slut. Justin bieber har också varit i mitt liv ett tag.
Jag gillar att gå och lägga mig tidigt.
Jag gillar orden, man lever bara en gång. Det får mig att våga göra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback