i skrivande stund

Blir ett bildlöst inlägg.

Går och lägger mig snart, ska drömma mig bort i bokens värld. Det är kolsvart ute. Hur fort gick det inte? Från en dag till en annan, snart kommer tiden då man knappt ser ljuset och bara är trött. Vintern. Det är mörkt när jag med Linn promenerar iväg mot skolan, och det är mörkt när jag med eller utan Linn promenerar hem. Låter rätt hemskt. Men jag gillar vintern ändå... den är så mysig, varma tjocka kläder, tända ljus, julen och min one piece. Nä nog om det.
Har haft en super kväll, ätit god mat, (kan fortfarande inte bestämma mig om surströmming är gott eller inte...) umgåts med fina människor, tryckt lite chips och dipp samt glömt bort kameran som faktiskt låg i väskan.

Imorgon blir det en tur till stan för att checka en ny vinterjacka med far min, vidar till Theres och sen lite hänghängnan (haha, vad rolig jag är..) med hon, jakob och ingalill! Tummen upp!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback