Långt inlägg

Sådär, nu har jag legat lågt ett tag och känner att jag vill blogga här. Dom här alternativen har jag valt mellan:

1. Känna mig som blondinbella, alltså blogga på spotlife. Hoppas på att massa företag vill ha reklam på min blogg, att jag ska få skit många läsare, skriva seriöst, visa när jag tränar, hur mycket gott jag äter och alltid vara snygg. Sen att skaffa ett eget företag typ. JennilouAB hade ju också varit ett måste.

2. Blogga på modette och känna mig som Angelica Blick. Där ingår också en massa reklam, hoppas på att många kommenterar att dom vill se ut som mig, hur snygga kläder jag har osv. Om man bloggar på modette måste jag även köpa nya kläder minst varannan dag, och riktigt den ekonimin har inte jag.

3. Göra en ny blogg här på blogg.se, en mjuk brunfärgad bakgrund med fina ljusa drömmande header bilder. Lika stilrent som stina-lee. Men även då måste det komma nya inredningssaker en gång i veckan. Kan vara allt från en blomma till en ny soffa. Och vart ska dom va, jag har inte en egen lägenhet, utan ett rum på 8 kvadratmeter. Och vad mer... hmm, jo märkeskläder. Dyra fina vuxen kläder... njee, inte riktigt jag.

Sååå därför mina vänner funkar jennilou perfekt. Här är det jag som bestämmer.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

kunde inte ha sagt det bättre själv!

2011-08-07 @ 23:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback