the wrote & writ - johnny flynn


Mitt nya halsband som fick följ med hem idag. 149:- på veromoda.

Ska slänga i mig mat och fara och träna. Hade glömt att vardagarna var så stressiga! Tränade tre timmar igår, var död, gick och la mig tio (lyckligtvis tidigt) men har sovit som en kratta. Snajs... så huvudet har kännts extra tungt idag måste jag säga. Men det är bara bita ihop.

Jo, förresten kom schemat idag. Vart mycket suckande över det. Positivt, slutar tidigt två dagar. Negativt, näst intill allt annat. Men det blir nog bra, man kommer väll in i det och saker löser sig nog. Ett big no no är att vi ska ha HK i helklass. Hela min klass i ett rum med massa kök. Hmm...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback