black and white


Det är tusen saker att göra just nu och jag tänker för mycket på allt.

Denna helg kommer bestå av kursledarutbildning. Till 12 inatt, imorgon börjar vi 9 och slutar lika sent och på söndag får vi i alla fall gå hem 3. Nånstans där ska jag försöka få in lite plugg, vore väldigt nödvändigt.

Nu ska jag ta en alvedon, värma potatisbullar och åka till porsön. Önska mig lycka till med redivisningarna, är nästan helt säker på att jag kommer få göra dom. Tur då att jag har skrivit ett papper med exakta ord på vad jag ska säga. Och tur då att vi får använda papper hur mycket som helst. Jobbigast är bara att jag måste visa dans som kille. Kan jag dansa kille? Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback