happy

Tänkte dra ett litet inlägg sådär om morgondagen. Jag känner på mig att den kommer bli helt perfekt och precis som jag vill ha min dagar (förutom plugget och om lite boogie woogie som skulle klämmans in i nåt hörn så hade den blivit ännu bättre).

På morgonen har jag en halvtimmes sovmorgon, lite men sköööönt! Sen så åker jag, tove och Manda + halva skolan till stil sportcenter för att träna. Så med andra ord har vi friluftsdag imorgon. På första passet ska vi ha afrondans (!) på andra passet ska vi ha zumba (!) och på det sista passet ska vi ha spinning (-.-) Sen när jag har varit hurtig i några timmar ska jag hem och duscha, duscha, duscha, duscha... och läsa igenom allt inför provet på fredag. Och sen kommer det bästa... lyssna nu, nej läs nu. Jag ska på donken (är inte det helt underbart) och efter det hockey! Helt fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

ligger typ inte donken ute i ödemarken? :S Fast jag antar att du menade max ;)! Men blanda inte ihop dom, donken är craaaaap! x)

2011-02-24 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback