sportlov

Det är sommar, vi har äntligen fått sommar. +5 ute. Man kan gå naken utan att frysa. (Eller nej, men jag menar med converse, tights, öppen jacka och skippa mössan, dum som jag är gör jag det även när det är -30 bara att jag stänger jackan ha-ha).

Idag har jag i alla fall bakat kladdkaka som jag tänkte dela med Tove, Manda, Ebba och Lovisa. Dock tror jag Ebba är i Kalix (KOM HEM). Och Lovisa är sjuk (BLI FRISK) så det blir nog bara Tove, Manda och jag.
Jag tror aldrig att jag bakat en så bra kladdkaka förut, okej... jag har inte smakat den än, men jag ser på den att den är fantastisk.

Kommentarer
Postat av: ebba

puss på dei. <3

2011-02-28 @ 18:08:22
URL: http://eebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback