godnatt

Ligger i min egna säng, känns fantastikst. Att äta hemma var fantastiskt, gå på toa, duscha, lukta på sängen, sitta vid pianot. Listan skulle kunna bli lång.

Inget alarm är ställt för imorgon men ska väll pallra mig upp där nån gång på dan för att ta mig in till stan. Shotsen som jag köpt (några inlägg ner) ska lämnas tillbaka. Dom sitter inte riktigt så bra som jag trodde. Tråkigt nog! Och en present till Lovisa ska inhandlas. Tror det blir en bra dag imorgon.

Förresten så har jag börjat klinka på, Jeff buckleys hallelujah, Oskar Linnros från och med du och Veronica Maggios snälla bli min, på pianot. Bra kan jag inte säga att jag är. Men en bit påväg. Hoppas på att få börja spela när skolan börjar. Det är så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback