En bild på dig själv + person beskrivning.


Ungefär såhär ser jag ut (dock inte alltid med rosa läppstift och blomma på tröja, första snyggaste bilden vart det), 15 år och mörkbrunt hår, egentligen blont... (kanske märks då och då), gröna ögon (när jag var liten var dom blå, så blont hår och blåa ögon, såg alltså ut som en riktigt svensk pudding när jag var liten).
Jag har spelat fotboll för ett antal år sen, fick problem med hälen och började dansa. Tränar hela tiden och däremellan gör jag läxor/pluggar och är med kompisar. Mina kompisar är bäst och jag älskar dom. Lyssnar på musik gör jag också, och på ganska blandad musik. Favoriter just nu: Gubbel i lådan - Daneil Adams-ray, Let me go - 3 doors down, Leaving home -  Nicke borg, you're not alone - Mads Langer osv!
Öhm vad mer? Det går väll hyffsat för mig i skolan, gör alltid allt och så bra jag kan. Älskar kläder gör jag. Köra skoter är helt otroligt kul och facebook är som en drog. Nu ska jag dra mig till bordet för att äta en middag som består av grillat kött. (Mat är bland det bästa jag vet kanske jag också ska nämna när vi ändå pratar om mitt liv). Hejdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback