Klantskalle

Hej bloggen. Jag tänkte berätta om vad jag gjorde igår. Jag, Manda, Tove och Ebba var på stan. Jag hade köpt två saker, en på bikbok och en på gina. När vi kom till scorette så var mina gina påse borte. Och vet ni vad, i den hade jag min börs... Jag sprang till stadium där jag senast varit. Men nej ingen påse där. Vid detta lag hade jag fått ont i huvudet, magen, halsen. Jag skrev ner mitt nummer ifall påsen skulle komma tillbaka. Nu hade jag även börja svettas och skaka (låter som om jag var döende eller nåt). Jag mötte dom andra och vi sprang ner till H&M där vi varit före vi var på stadium. Och där var det. Jag hade även hunnit ringa till mamma och skrika att hon skulle spärra mitt kort. Men jag fick tillbaka allt.

Så denna snälla männsikan som lämnade den till kassan är en riktigt ängel. Tack.

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

naw tack så mycket :D



/Amanda Eklund

2011-03-26 @ 17:37:30
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha jag glömde min påse på hm när jag var på stan idag... :)

2011-03-26 @ 21:55:04
URL: http://paaulinasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback