Torsdag

Luleå förlorade mot Djurgården igår. Dom måste vinna nu, två matcher kvar. Heja. Slutade tolv idag, tack för det! Åkte in till stan och letade efter en svart kjol, hittade inte en enda! Eller jo, jag ljög. En med spets som fanns kvar i storlek L, Och en med nitar på, kanske inte riktigt det jag letade efter. Men jag kom i alla fall hem med en tröja och lite hårfärg.

Håret färgade jag på mig själv när jag kom hem, och mörkt vart det. Men skit samma, orkar inte bry mig. Det får se ut såhär så får vi se om jag färgar det med en ljusare färg nästa gång.

Nu ska jag ta och plugga, prov imorgon, och prov på onsdag nästa vecka. Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Sigrid

letar du efter en svart tajt kjol så har dem det på övervåningen av hm!

2011-03-17 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback