Nu måste jag verkligen plugga

Vad heter du? Jennie
Snyggaste bloggaren? Oj, Kenza och... blondinbella måste jag ta, vad har hänt med henne på sista tiden? Shit vilken pudding.
Vem har du pratat med idag? Ebba, Manda, Lovisa, Tove, Sara, Sanna, Jenny, Elvira, Marinne, Karin, Malin, Malins hund, osv osv!
Vad har du på dig just nu? Underställ!
Vad har du gjort idag? Pimplat, ätit massa mat, frysit, skrattat, varit sur, knäck nacken på en fisk som svalt kroken.. gått promenad
Vad ska du göra idag? plugga, och kaaaanske träna om jag hinner.
Är du kär? Nope
Saknar du någon? Litegrann faktiskt.
Är du cool? Ja. Fruktansvärt cool.
Vad har du ätit idag? Godis, mackor, yoghurt, Saft och kladdkaka.
Vad vill du ha just nu? Pengar 
Vad tränar du?
Dans! Och ibland när jag känner mig extra hurtig (eller bara ätit extra mycket godis) brukar jag springa eller åka skidor!
Skrattar du mycket? Ja det måste jag nog säga. 
Vilken färg är det på dina skor?
Det beror på vilka, men vita är dom jag använder mest. Igår insåg jag dock att dom inte var vita... utan nästan svarta... 
Hur gammal är du? 15
Gillar du din klass? Ja det gör jag, hade inte velat byta!
Vad ska du göra i sommar? NJUTA
Är du född i sverige? Nej afghanistan
Vad lyssnar du på just nu? Your song
Vad har du i din väska? Mobil och börs
Senaste sak du köpte? Godis...
Vad heter dom i din familj? Jennie, Emma, Jan och Helena
Bor du i stan? Nej, men inte långt ifrån!
Finns det nån som du inte gillar? Haha ja
Har du tavlor i ditt rum? Ja, 11 stycken
Senaste smset du fick? Ska du ha tjocka eller tunna täckbyxor? (:
Och du svarade? Tjocka
Tycker du om The script? Njaa, nån låt är bra!
Spelar du fotboll? Nej
Senaste gången du spydde? Har ingen annig, flera år sen! Jag skulle nog dö om jag gjorde det nu...
Vad gör dig glad? Det är mycket som gör mig glad
Hur har du sminkat dig idag? Concealer, foundation, puder, solpuder, rouge och ögonbryns penna... Det låter mycket
Senaste gången du grät? Igår
Vad kallar dina kompisar dig? Jenko eller jensen
Vad har du för mobil? Min fina mobil är trasig så jag har en gammal sony ericsson k610i
Äter du godis? ja gud ja!
Senaste person du kramade? Manda tror jag
Egentligen ska du...? Plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback