utan byxor


Mycket roliga bilder jag tog i helgen va? Dom här fyra var dom ändå som var på min kamera + en film från BVA finalen... Kunde nästan lämnat den hemma så jag slapp tänka att jag skulle ta upp den hela tiden. Helgen i sig har varit bra, förutom en timme då jag tjurade över NMet. Men jag kom över det och vi kom 3 på vanliga tävlingen, inte helt fel det.   

Hur som helst så kunde man gå barbent i enköping, helt fantastiskt var det. Börjar nästan känna min hemma där så ofta som jag är där. Okej, ofta vet jag väll inte, men ibland är jag där. Fast ordet ibland låter som fel i det samanhanget. För jag är ju som där ofta och tävlar. Det är inte tävlingar där ibland, utan dom har ju tävlingar regelbundet liksom. Skit samma.

En sak till bara, jag har konstaterat att dom har ovlanligt mycket skumtvål i enköping. På typ alla toaletter och på restaurangerna, i luleå så har jag sett det en gång, och det var på badhuset. Jag gillar skumtvål så jag tar alltid jätte mycket, med andra ord slösar jag enorma mängder. Lika bra då att vi inte har det i luleå, då skulle jag ta så mycket, och kommunens ekonomi skulle sjunka rejält och vi kanske inte skulle få mat i skolan, det vore ju tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback