Bilder


En hel hög med plugg gjordes bort när jag kom hem, dock fanns det massor kvar.

Ätit lakris.

Drukigt varmchoklad!

Pluggat lite till.

Satte på mig lite finare kläder inför en dansuppvisning.

Och målade eyeliner på ögonen.

Kunde inte säga nej när Jakob frågade om jag ville följa och dansa. Helt plötsligt var både läxor, städning och packning borta från hjärnan. Jag gör det sen tänkte jag. När då sen är frågan? 

Nu väntar jag på nattbesök från Theres. En kopp te, lite glass och massa prat. Har inte träffat henne på evigheter då hon har varit och lallat runt i italien.........

En sista sak. Imorgon åker jag till ludvika som sagt. Vilket betyder ingen mer bloggning i helgen. Morgondagen kommer nog vara stressig. Allt ska liksom göras på samma gång innan bussen går klockan 17.00. Men allt kommer också hinnas. Det vet jag.

Puss


Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Hej!



Just nu har jag igång en massa tävlingar. Bland annat i samarbete med Ziperall, Hair Of Lady Lee, Hope Design, E.l.f. Cosmetics osv. Kika in och se om någon tävling faller dig i smaken! :)



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category

2011-09-16 @ 14:15:53
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Tove

jaha :) jag trodde du hade det ganska ofta :o haha, vad mycket jag vet..... eller så inte ;)

2011-09-16 @ 15:02:31
URL: http://tovesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback