love


Hade på mig en söt klänning idag. Var flera år sen jag hade klänning!

Har hunnit städa rummet, läsa favoritbloggarna och druckigt en kopp varmchoklad. En mysig eftermiddag än så länge. Nu ska jag gå och ta en till kopp varmchoklad  (med skummad mjök!! Hjärtan till våran kaffemaskin) och sätta mig med läxorna. En hel bunt är det! Hoppas på att få ganska mycket bortgjot då jag ska bort i helgen. Ända till ludvika ska jag mysa i en buss med massa andra människor. När vi kommer fram är det morgon och då ska det tävlas i dans. Förhoppningsvis går allt bra trots att jag var klantig idag och sträckte mitt lår.

Puss


Kommentarer
Postat av: Tove

"Var flera år sen jag hade klänning!" men när du dansat då? :o :)

2011-09-15 @ 20:32:02
URL: http://tovesoderberg.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Sv; jaa, som jag skrev så var det ju väldigt hemskt det i usa pågrund av att det var en man/organisation som stod bakom allt. Och då har ju 11 september blivit en dag där man ska hedra de döda och stå för de goda. Du fattar vad jag menar! :)

2011-09-15 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback