Svar.


Fick en fråga från "Anonym" (ni vågar skriva ert namn) angående bilderna jag skickat efter.

Jag har redigerat alla bilder i ett gratis program på internet som heter picnik. Där har jag gjort allt från lägga på effekter till att redigera färger osv. Ett mycket bra och enkelt program. Använder det mer än ofta! Där kan man även lägga på olika ramar. Och då finns det en som heter just polaroid. Svårare än så är det inte.

Sidan jag beställer dom från heter Fujidirekt. Har skickat efter bilder därifrån förr och tycker att man får väldigt bra bilder. Man får tänka på att om det är en bild som är kopierad från internet så kan den bli lite suddig osv. Men oftast blir dom väldigt bra ändå. Jag kommer inte riktigt ihåg priserna då jag hade en värdecheck på  hemsidan. Men om man vill veta mer så är det ju bara gå in och läsa! Mina är i storlek 11x, och det är sådär lagomt för denhär sortens ramar enligt mig.

Hoppas det var ett bra svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback